wtorek, 23 września 2014

Jesienne nastroje

    Liście z drzew już opadają i pod naszymi stopami dywany w barwach jesieni 
układają .... i w ten sposób do spaceru nas wszystkich zapraszają.

                        Piękna jest POLSKA ZŁOTA JESIEŃ ....

- pachnie dojrzałymi owocami
- do lasu na grzyby zaprasza
- wrzosowiska i wiele innych zjawisk natury pokazuje
- odgłosy rykowisk oraz pohukujące sowy....
- wszystko to razem wskazuje, że natura do snu już się  szykuje
- ludzi natomiast - do nastroju melancholii i refleksji przygotowuje .... a
  czasem uczucie żalu, tęsknoty oraz zadumy, nad przemijaniem przywołuje
- no i te nostalgiczne melodie: jesienne róże i chryzantemy złociste .... 

Zostawiam teraz - fizjologiczne natury przemijanie i nasze filozoficzne jej interpretowanie. Zajmę się natomiast, zamieszczaniem moich obrazów, w których zawarte są moje, pozytywne - jesienne nastroje ...

                                         A zatem - oglądaj , komentuj , udostępniaj , nie kopiuj !!!

                         Pejzaż ten - lustrzaną techniką malowałam .... i rodzinne strony wspominałam ....

                    Łany kujawskie - techniką pointylizmu wykonałam - i cały  obraz kropkami usiałam...

                   Gdy obraz ten malowałam, to już pierwsze kolorystyczne akcenty jesieni chwytałam.

                                 Wrzosowisko i leśna kolorystyka - też o jesieni nam przypomina....

                                         Te dwa pejzaże - kartą telefoniczną są malowane ......



                      Drzewa z Włocławskiego Parku - techniką pointylizmu oraz techniką własną malowałam.

                       W tym pejzażu - zarówno technikę pointylizmu jak i kartę telefoniczną zastosowałam....



                     Pejzaż z Siewcą - inspirowany jest twórczością  J.F.Milleta oraz Vincenta van Gogha.


4 komentarze:

  1. Pięknie... pozdrawiam Panią ciepło - Grażyna Kowalewska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne za ,, odwiedziny" i komentarz .... no i również ciepło pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień pięknie przedstawiona , pełna ciepła i doznań artystycznych .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi niezmiernie miło, że ,, moje jesienne nastroje" podobały się przemiłej p. Zofii z Warszawy.
    Bardzo, bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam !!!!!

    OdpowiedzUsuń