piątek, 4 kwietnia 2014

Księga Pamiątkowa- ważnym dokumentem się stała.

       W Księdze Pamiątkowej nie tylko wystawy indywidualne mojego malarstwa
były utrwalane. Również ciekawe wydarzenia z tej dziedziny- jak konkursy, plenery, podziękowania i wywiady- też są na bieżąco przedstawiane.
     Księga stała się także ważnym dokumentem, bowiem z uwagą ją czytało
i przeglądało Szanowne Jury w Warszawie gdy mnie do ZPAPPSU kwalifikowało.
Gratulacje i miłe słowa uznania usłyszałam- a za wpis do mojej Księgi Pamiątkowej (niżej przedstawiony) Panu Prezesowi bardzo podziękowałam.


                            

             Po wręczeniu legitymacji Związku  Artystów Plastyków Polska Sztuka Użytkowa   
             i przyjęciu gratulacji- udałam się wraz z mężem- na pączki do Bliklego w celu
             uczczenia mojego awansu artystycznego...


                               Uczestnicy i Opiekunowie Warsztatu Terapii Zajęciowej wystawę
                               zwiedzili i w księdze też się uwiecznili...a  za miłe słowa,  bardzo  dziękuję...


     Przedstawicielom Departamentu Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Marszałkowskiego
     Województwa Kujawsko- Pomorskiego bardzo dziękuję za miłe słowa na wernisażu, do mnie
     skierowane jak również do mojej Księgi Pamiątkowej też wpisane.         


    
                               Przedstawicielom Urzędu Marszałkowskiego Województwa
                               Kujawsko- Pomorskiego bardzo, bardzo dziękuję i za wielki
                               zaszczyt obecność-  na mojej wystawie- poczytuję...


                Hani, Geni, Halince i mojemu mężowi- Rajmundowi za miłe wpisy też wielkie dzięki
                                                             przekazuję...


                Bardzo  dziękuję i jak sądzę - p. Terenia  Szukalska też na tej fotografii się znajduje...

     Wszystkich wpisów nie jestem w stanie zacytować, bo jak się okazało aż 126 osób się wpisało.
     Myślę, że uda mi się jeszcze  część z nich  przedstawić i tym samym miłe wspomnienia zostawić.

                      

                             Rodzina mojego męża, aż ze Zduńskiej Woli przyjechała i moje obrazy
                              podziwiała. Zachwycona Lidzia wraz z wnuczką Mają z dumą moją
                              twórczość oglądały - no i do księgi się wpisały.            

                                ...a w podzięce-jeszcze Ciechocinek zwiedziły i pod ,, grzybkiem"
                                sobie zdjęcie zrobiły.

                               Znajomi z Torunia na wernisażu również byli i smaczne pierniczki 
                               nam wręczyli.

 Twoje obrazy Irenko, zachwyciły nas doborem kolorów, pomysłowością i niepowtarzalnym pięknem.
 Podziwiamy i życzymy dalszych sukcesów...            Hania Bitkowska i Basia Szczepańska


           Za zorganizowanie wystawy w Książnicy Kopernikańskiej-filii nr 1 w Toruniu p. Dyrektor
           bardzo dziękuję i w rewanżu swój kolorowy obraz do dekoracji czytelni przekazuję.
                   ...no i za wpis do  mojej Księgi Pamiątkowej- również dziękuję...


                    Toruńskie media licznie przybyły i moją wystawę  w miejscowej telewizji utrwaliły...



                  Szczególne podziękowania się należą p.Dyrektorowi Centrum Animacji Kultury
                  i moim Nauczycielom, którzy na wernisażu byli i pozytywnie o mojej twórczości            
                  się wyrażali no i gratulowali...
                               Wszystkim moim GOŚCIOM jeszcze raz bardzo dziękuję... Ir-a P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz