środa, 21 stycznia 2015

Czas na statystykę mojego blogowania


     Wszystko zaczęło się równo rok temu, 21- go stycznia 2014 roku. To wówczas stawiałam
     pierwsze kroki w budowaniu swojego bloga. Początki były trudne ... a, że miałam dobrą 
     nauczycielkę - blogerkę, w miarę szybko poznałam arkana tej sztuki. Krysiu - bardzo Ci
     dziękuję i obiecuję, że na tym nie zaprzestanę. Zamierzałam zakończyć na 50-u postach.
          Jednak kontynuacja mojego blogowania, trwać będzie nadal, bowiem statystyka jest
    imponująca - otóż liczba moich GOŚCI - to już znacznie ponad 5000, [ a dokładnie, 5 tys.
    135 wejść już było ]. Kto i jak często odwiedzał mnie na blogu?  Oto lista moich GOŚCI : 
    Polska - 4100, USA - 622, Francja - 120, Niemcy 85, Anglia - 45, Rosja - 22, Ukraina-22,
    Słowacja - 15, Belgia -10, Włochy - 10. Mniej niż 10 razy odwiedziły też takie kraje jak:
    Bangladesz, Chiny, Filipiny, Korea, Norwegia, Szwecja, Hiszpania,Białoruś i Kanada.
          Największe zainteresowanie wzbudzały następujące tematy :
    - Perspektywa w malarstwie - 276 wejść
    - Ikona oknem na Boga - 157
    - Księga Pamiątkowa - 137
    - Barwy mojej emerytury - 120
    - Czas na Adwentową zadumę - fotorelacja - 110
    - Anioły w naszym życiu i sztuce - 102
    - Moje spotkania ze sztuką - 100
    - Powrót do blogowania po plenerze w Gołaszewie - 90
    - Moja Ziemia Święta, moje Betlejem - 90
    - Czy mnie jeszcze pamiętasz - 85
    - Plener malarski w Szafarni - 84
    - Oligo - plener na Włocławskich Bulwarach - 82
    - Kobieta w sztuce - 82
    - Pasja tworzenia - 80
    - Moje jesienne nastroje - 80
   Pozostałe posty, również często były odwiedzane i na Facebooku często komentowane.
   WSZYSTKIM MOIM GOŚCIOM Z CAŁEGO SERCA GORĄCO DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!
   A to, że tak duże jest zainteresowanie tym, co na moim blogu się znajduje - bardzo
   mnie do dalszej pracy dopinguje. Dlatego już dzisiaj na dalsze moje blogowanie
   WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH BARDZO SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!!!!
   Ostatnio zamieściłam kilka kolaży z dowolnie wybranych moich obrazów... których ciąg
   dalszy wkrótce nastąpi .... ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

3 komentarze:

  1. Z okazji 1 rocznicy prowadzenia bloga życzę Ci, Irenko, jak najwięcej odwiedzających Twoją stronę gości. Podziwiam Twoje samozaparcie twórcze w połączeniu z blogowaniem. Blogowanie to jedna z najbardziej inspirujących pasji naszych czasów. Dzięki najnowszej technice dostęp do Twojej twórczości ma niemal cały świat i zawdzięczasz to tylko swoim umiejętnościom blogerskim oraz pracowitości. Dzięki tej stronie miałam okazję bliżej poznać Twoja osobę i twoją twórczość. Wiedziałam od początku, że kiedy zobaczysz jakie możliwości daje komputer artystom - rozpocznie się dla Ciebie nowa przygoda życia. Każdy bloger przechodzi chwile zastanowienia czy jego zapiski mają sens. Przekonałaś się , że tak. Będziemy tu zaglądać i śledzić Twoje poczynania i popełniania. Życzę dużo zdrowia i radości. Każdy dzień niech stanie się dla Ciebie natchnieniem i nową siłą do przekraczania kolejnych nieznanych granic, które są przed Tobą i zapraszają w gościnę twórczą. Krystyna melita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu - serdeczne dzięki za tak obszerny komentarz, no i za to, że nakłoniłaś, nauczyłaś i pomogłaś w stawianiu
    pierwszych kroków w budowaniu bloga. Jesteś super uczynnym INFORMATYKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń