czwartek, 29 października 2015

Jesień w moich pejzażach

   Jesienną kolekcję pejzaży pt. ,, Moje jesienne nastroje " przedstawiam w 
smutnych barwach i tonacjach. Jest to związane z aktualnym stanem mojej duszy. Od wielu dni krążę między domem a szpitalem - ponieważ stan zdrowia mojego męża z dnia na dzień, znacznie się pogarsza.... modlę się, by i tym razem pomogło Błogosławieństwo naszego Św. Papieża Jana Pawła II, którego 
ręce spoczęły na głowie mojego męża w czasie wizyty w czerwcu 1991 roku przed Włocławską Katedrą.

                                                                                                        
                                  






















                                                                                                              

4 komentarze:

  1. Irenko,życzę Twojemu mężowi szybkiego powrotu do zdrowia.Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadziu - bardzo Ci dziękuję. Wszystko w rękach Boskich i Opiece Medycznej na Intensywnej Terapii....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!!! Cieszę się ze Panią poznałam. Z pozdrowieniami Ewelina Koralewska rehabilitacja Fit Expert Gym

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Ewelino, bardzo dziękuję i przepraszam, że dopiero teraz zareagowałam na Pani komentarz. Serdecznie pozdrawiam Panią i Pana Dawida oraz życzę miłych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego 2018 Roku !!!!!!

    OdpowiedzUsuń