piątek, 8 kwietnia 2016

GOŚCINNY OLSZTYN

                                                                   

     Na zaproszenie mojej siostry - Święta Wielkanocne w Olsztynie spędziłam.  Było bardzo rodzinnie, sympatycznie i miło,... wspominaliśmy lata dzieciństwa, oglądaliśmy zdjęcia - innymi słowy - przeszłość, teraźniejszość i to co przed nami trochę nostalgicznie nas nastroiło....
    Drugi dzień świąteczny był bardzo słoneczny. Wybraliśmy się więc - całą naszą gromadką na" działkę ", by zobaczyć co w trawie piszczy i co ze snu zimowego już się obudziło. To co zobaczyliśmy - niżej zamieszczamy i do
oglądania zachęcamy ....



    Ponieważ działka, jest położona nad Jeziorem Krzywym - w poszukiwanie wiosny udaliśmy się kilkanaście metrów niżej. Zaskoczeni byliśmy bardzo, że aż tylu spacerowiczów nad jeziorem było - co najmniej połowę mieszkańców Olsztyna na poszukiwanie wiosny tu przybyło. Wiosenny nastrój, uśmiechem ludzie sobie przekazywali, gdy obok siebie się przemieszczali.Były też na poboczu pomysłowo wbudowane drewniane leżaki, które strudzonych - do odpoczynku zachęcały.My również z tej zachęty skorzystaliśmy i na tych atrakcyjnych leżakach - próbę"łapania"promieni słonecznych odbywaliśmy.
    Wnuczka mojej siostry - Ola, zdjęć kilka wykonała i na mojego bloga przekazała. Ja, te zdjęcia w formie kolażu ułożyłam i w ten sposób do oglądania Państwu przedstawiłam. Zapraszam ....
         



                                                 
   

1 komentarz:

  1. Olu - bardzo dziękuję za zdjęcia, które wykonałaś w czasie rodzinnego spaceru nad Jeziorem Krzywym w Olsztynie.Jak widać wyżej-utworzyłam z nich kolaż i na blogu zamieściłam.

    OdpowiedzUsuń