sobota, 6 sierpnia 2016

Moje podróże - małe i duże ....

                                                                       

   Tak się złożyło, że moje podróżowanie - to duże - z przyczyn obiektywnych już się zakończyło. Mam przed sobą jeszcze, te małe podróże - np. w rodzinne strony lub na sanatoryjne salony .....
   Teraz jednak, pragnę przywołać wspomnienia z mojego wcześniejszego po świecie podróżowania..... tym razem Chorwacja, Słowenia, Austria, Węgry ..... 
Kilkanaście zdjęć z opasłego albumu wydobyłam i poniżej zamieściłam.
                                          










                                              








 

1 komentarz:

  1. Zamieszczone widokówki zostały zakupione w czasie podróżowania oraz otrzymane w ramach "koleżeńskiej" wymiany.

    OdpowiedzUsuń