niedziela, 5 marca 2017

ARTYŚCI WŁO - ARTU O SWOJEJ TWÓRCZOŚCI ....

       

      Z okazji 15 - lecia Regionalnego Stowarzyszenia Artystów WŁO -ART, zbiorowa wystawa się odbyła. TVCW24, również nasz jubileusz uczciła i na wywiady poszczególnych artystów zaprosiła. Ja, wprawdzie jestem członkiem ZPAP Polska Sztuka Użytkowa w Warszawie, to również - w grupie artystów Wło -Artu też się znajduję i dlatego - między innymi - tu występuję.
Pokażę teraz kilka zdjęć  związanych z moim wywiadem , a na zakończenie - jeśli się uda - udostępnię wywiad, który jest na www.youtube.com. oraz  na fb  Wło - Artu, gdzie sukcesywnie bę zamieszczane wywiady z artystami - członkami naszego Stowarzyszenia.
                      
                                                    ZAPRASZAM !!!!!!!!!   
               

  
   W czasie wywiadu, również kilka słów o moim Śp.Mężu wspomniałam i bardzo, mu podziękowałam. Mąż, zawsze mnie wspierał i na wystawach z naręczem kwiatów za moją twórczość - też dziękował.
   W mojej "Księdze Pamiątkowej" mam wpis następującej treści : " Irusia - piękno, którego wciąż poszukujesz jest w Tobie. Dlatego Twoje obrazy wnoszą tyle piękna, ciepła i radości. Dziękuję ! Gratuluję! i życzę sukcesów w dalszej twórczości artystycznej. Mojej Żonie Irusi jeszcze raz dziękuję i z całego serca gratuluję ."        
                         (  Na pamiątkę - wpisał się mąż Rajmund Podedworny )
                          
          Pod koniec wywiadu - konkurs  został ogłoszony - niżej wraz z nagrodą jest przedstawiony ....



                           Po odbiór nagrody należy zgłosić się do red. tvcw24 we Włocławku.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz