czwartek, 27 lipca 2017

Moje twórcze poszukiwania ....


                                                      
 

         Moje malowanie, to ciągłe poszukiwanie ..... Na ostatnim plenerze eksperymentalne malowanie lansowałam i wszystkich uczestników do  takiej  twórczości zachęcałam. Kilka osób natychmiast do eksperymentu przystąpiło ..... i już wkrótce,  wiele obrazów - w nowych technikach gotowych było .....
                 
          Efekty tych artystycznych eksperymentów i poszukiwań będą  przedstawione na zbiorowej wystawie poplenerowej, która po wakacjach  w sali kameralnej MBP we Włocławku jest planowana. Niżej zaprezentuję kilka swoich obrazów  eksperymentalną  techniką wykonanych .....  a do czasu wystawy zbiorowej jeszcze niejeden obraz -  np. techniką " pouring " - rozlewnymi farbami namaluję .....
                                    

                                                      


                                                                       



                                 
                                         




1 komentarz:

  1. Irenko,prace ciekawe,podobają mi się,ale chyba coś źle zrozumiałaś.Na eksperymenty będzie czas w przyszłym roku,wtedy jest planowana specjalna wystawa.Na poplenerowej normalnie-prace z plenerów.W ten sposób zyskujemy dodatkową wystawę.

    OdpowiedzUsuń