niedziela, 11 marca 2018

MOJE EKSPERYMENTY MALARSKIE . . .


    Na ostatnim plenerze malarskim postanowiliśmy, by skupić się na " nowych " technikach malarskich, na malarstwie abstrakcyjnym oraz na własnej inwencji    w swojej twórczości. Celem tego zamierzenia, było urozmaicenie efektów naszej twórczości i zorganizowanie wystawy zbiorowej pod tytułem " Eksperymenty ". Niżej zaprezentuje " moje eksperymenty malarskie ". . . i zapraszam na wystawę zbiorową do Sali Kameralnej MBP we Włocławku na ul. Warszawskiej.
 
                       Obraz " kawą rozpuszczalną " malowany . . .                                                     
                          
                      Technika łączona - suchy pędzel, kolaż i gąbka . . . 

                       Technika łączona - pędzel, gąbka i patyczki . . .                    

                      Moje abstrakcyjne iglaki - na plenerze malowane -
                                 techniką mieszaną wykonane . . .
                      
        Nadwiślańskie peregrynacje - tech.suchego pędzla + pasta strukturalna.

            Fragment Morza Martwego - tech.suchego pędzla + piasek morski.
         
                       Technika łączona - kolaż, suchy pędzel,żwirek . . .
     
                 Obraz bez użycia pędzla malowany - patyczki higieniczne . . .

                       Z cyklu - moje abstrakcje. Technika jak wyżej . . .

                         Z cyklu - moje abstrakcje :" Radość o poranku ".

                    Z cyklu - moje abstrakcje:" Panie prostuj nasze ścieżki ".

                              A to dawno temu - na szkle malowane . . .

                                             DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz