piątek, 11 kwietnia 2014

Wiosna


     Wiosenne słońce przyrodę do życia budzi- opromienia swym ciepłem florę i faunę oraz nas- ludzi.
 Ciepło to również wenę twórczą wyzwala i otaczającą przyrodę w obrazach utrwalać pozwala.
 Pokażę teraz kilka obrazów o tematyce wiosennej, które w ubiegłych latach na plenerze w Gołaszewie
  malowałam i na zbiorowych wystawach już je przedstawiałam.

                            Nad stawem sztalugi ustawiłam i do malowania z zapałem przystąpiłam...

                             Bobry nad stawem tamy budowały i ostrymi zębami drzewa ścinały...

                                     Bociany przyleciały i na rozlewisku pokarmu szukały...

                              Na wiosnę kaczeńce wiele uroku mają i słonecznym ciepłem urzekają.

                                 Maki i rumianki czekają, kiedy chabry z nimi się przywitają...

                                  W parku we Włocławku wiosna stokrotkami nas przywitała...

                               Mlecze- lub jak kto woli- dmuchawce,latawce też wiele uroku mają...

                            Wystawa poplenerowa też się odbyła...a te piękne obrazy tuż za moimi
                         plecami należą do artystki z Konina. Krysiu- pozdrawiam i mile wspominam...

4 komentarze:

  1. Wiosna

    wiosna
    tego roku
    przyszła
    w porze śniadania

    siadła
    cicho
    pod oknem
    by
    Słońca
    nie zasłaniać
    nie zasłaniać
    Ziemi
    (ze wstydu zielonej
    iż tak długo spała)

    i siedziała
    cicho
    pokorna
    nieśmiała

    otworzyłem więc okno
    (zapraszając do środka)

    a Ona
    i weszła
    i na zewnątrz została

    była
    taka zwiewna
    (choć ciepło ubrana)

    usiadła
    spojrzała
    (dalej siedząc pod oknem
    obok mnie siedziała)

    czułem od Niej miłość
    lecz nie wiem
    czy to w Niej
    ona była
    czy też na nią
    Ona czekała


    Wiosna
    tego roku
    przyszła
    w porze śniadania

    później dalej poszła

    chociaż
    wciąż była pod oknem
    i obok mnie siedziała


    br. Jordan

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że,, moje wiosenne nastroje"- ,, Anonimowego"- sprowokowały. Dzięki za wspaniały komentarz.
    Pozdrawiam i życzę miłych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem- autorem komentarza w formie tego pięknego wiersza pt.,,Wiosna" jest br. Jordan.
    Nie zauważyłam podpisu- przepraszam i pozdrawiam. Ir. P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj ponownie zachwyciłam się wierszem pt. "WIOSNA". Dziękuję za ten piękny komentarz !!!

    OdpowiedzUsuń