wtorek, 26 grudnia 2017

Na Święta Bożego Narodzenia wracam do miłego wspomnienia . . .

     Każdego roku na Święto Bożego Narodzenia, wracam do miłego wspomnienia, którym jest moje spotkanie z Ziemią Świętą. Pielgrzymka do Ziemi Świętej stanowi ważną i niezapomnianą pielgrzymkę mojego życia.
     Jak wielu pielgrzymów, tak i ja, mam w sercu swoje własne Betlejem, swój Nazaret, swoją rzekę Jordan, Górę Błogosławieństw, czy Górę Kuszenia. Mam też swoją Jerozolimę i swoją " Via Dolorosa ".
     Mimo skrywania tego, co w sercu i duszy czuje, to jednocześnie pragnę dzielić się tymi wspomnieniami, bowiem może to zachęcić innych " wędrowców " tej ziemi do " pójścia " śladami Świętej Rodziny z Nazaretu. 
     Na zakończenie tych przemyśleń, zamieszczę jeszcze kilka zdjęć z mojej  podróży życia, śladami Mojżesza i Jezusa Chrystusa , którą odbyłam w 2000 roku.
                     
                   

               










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz