sobota, 23 grudnia 2017

Świąt wesołych i pogodnych, pełnych cichego szczęścia. . .



     Na ten wspaniały czas Bożego Narodzenia, pragnę złożyć Państwu najlepsze życzenia - Niech te Święta będą rodzinne, pełne szczęścia i radości, niech się spełnią wszystkie świąteczne życzenia - składane w tle delikatnego trzasku łamanego opłatka . . .
             - A zbliżający się Nowy 2018 Rok - przysporzy Państwu zdrowia, spokoju, dobra wszelakiego i Błogosławieństwa Bożego . . . 
   
    Dla wprowadzenia świątecznego nastroju zamieszczę kilka zdjęć, które wykonałam w czasie pobytu w Ziemi Świętej oraz moje malarskie impresje związane ze Świętami Bożego Narodzenia .  ZAPRASZAM . . .
                    













Zdjęć z mojego pobytu w Ziemi Świętej nie udało mi się wprowadzić, ale zapraszam do mojego blogu - post "Moja Ziemia Święta - moje Betlejem".
Niżej zaprezentowaną rzeźbę przywiozłam z Betlejem - jest ona wykonana z drzewa oliwnego pochodzącego z Gaju Oliwnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz