środa, 6 czerwca 2018

Gdy na spacerze w parku byłam . . .


     Na spacerze w parku kilka dni temu byłam i zielenią tak się zachwyciłam, że wciąż - zielono mi - nuciłam a przy okazji kilka zdjęć zrobiłam.
    Park Włocławski aktualnie jest rewitalizowany, wciąż jeszcze rozkopany, krzewy ozdobne zlikwidowane a nowe - do życzenia wiele pozostawiają i do myślenia zmuszają . . . no i na klombach wciąż jeszcze " dywanów kwiatowych " brakuje. Mimo, że park swoją urodą w tym roku nie przyciąga, to na Koncercie 
Uwielbienie wiele mieszkańców Włocławka było. . . myślę, że Władze Miasta też się pojawiły i wszystkie te zaniedbania oraz " mankamenty " zobaczyły. 
                                      
 

 

1 komentarz:

  1. Na spacerze w parku, moja przyjaciółka Hania też była i na kilku zdjęciach mnie utrwaliła.... Dziękuję Haniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń