sobota, 29 marca 2014

Moja Księga Pamiątkowa


    Wiele lat temu, od Świętego Mikołaja, pod choinkę, Księgę Pamiątkową
otrzymałam. Była duża, ciężka i mnóstwo kartek do zapełnienia posiadała.
W pierwszej chwili- co z nią zrobić- nie bardzo wiedziałam.
   Nagle genialny pomysł przyszedł mi do głowy, że nie ja sama będę ją
wypełniała.
A, że wkrótce miałam mieć pierwszą indywidualną wystawę mojego malarstwa,
pomysł ten wykorzystałam. Postanowiłam...i na wernisażu Księgę Pamiątkową
wyłożyłam. Zwiedzających, zarówno do oglądania jak i swoich uwag do niej wpisywania- następującymi słowami zachęciłam:
przed Ikonami i Aniołami pochylam głowę...
- morskie pejzaże serca rozgrzewają i w romantyczny nastrój wprowadzają..
- drzewa i kwiaty do relaksu zachęcają- bowiem wokół dobrą aurę rozsiewają..
- abstrakcyjne pejzaże oraz kopie, akty i portrety - zaciekawiają i do własnej
  interpretacji zachęcają..
 
     Proszę zatem- niech te moje przemyślenia zawarte w obrazach- zachęcą
wszystkich PAŃSTWA do oglądania i swoich uwag do Księgi Pamiątkowej-
wpisywania. Zapraszam.

                                ...moja Księga Pamiątkowa...na wpisy czekała...


                               Znani literaci z Włocławka  miłe słowa do mojej księgi wpisali 
                                         i bardzo serdecznie pogratulowali-za co ja też- bardzo bardzo dziękuję.
                               

                               Dziękuję Paniom za tyle serdecznych i miłych słów.     Ir.P.


    Pani prace poruszają serce i wszystkie zmysły człowieka.
    Tylko człowiek piękny wewnętrznie może stworzyć tak piękne dzieła. Wyrazy uznania i szacunku
    dla Pani twórczości - składa Barbara Reroń z mężem Januszem.

  Wspaniały talent,głęboka wrażliwość, wyczucie barw, subtelność w ujmowaniu tematów -
wszystko to  u Pani od Stwórcy pochodzi i dzięki za to Najwyższemu. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.
                    Andrzej Twardzik

   Patrząc na Pani prace,chwalę Boga za piękno stworzenia. Serce się raduje i w moim sercu rodzi się
   pragnienie, by również wziąć pędzel do ręki...               s. Aniela Cz.



                  Pani Stanisława Marchaluk też do księgi się wpisuje...

                              Bardzo mnie wzruszyło to serduszko od Wikusi no i jej mamusi.
                    Gdybym Wikusię poznała-to w podzięce- Aniołka bym jej dała.


                                Moja Księga Pamiątkowa dużym zainteresowaniem się cieszyła...


                               Moje siostry z Olsztyna również pięknie się wpisały...za co im bardzo
                               bardzo dziękuję.



     Moja pierwsza indywidualna wystawa w siedzibie Katolickiego Stowarzyszenia
 Civitas Christiana we Włocławku się odbywała i dlatego przewodnicząca Stowarzyszenia
 p. Cecylia Pejas na wstępie głos zabrała i wszystkich obecnych na wernisażu przywitała. 
    

...a poniżej p. Cecylia następującymi słowami do mojej księgi się wpisała... Natomiast ja, wraz
 z moim mężem- za wpis i organizację wystawy bardzo podziękowaliśmy...


Tak się złożyło, że wielu ważnych osób we włocławskim Stowarzyszeniu gościło i przy tej okazji moją wystawę zwiedziło. Niżej znajduje się wpis do mojej księgi dokonany przez Dyrektora Toruńskiego Stowarzyszenia ,,Civitas Christiana"-Pana Piotra Hoffmana.  
       Za miłe i mobilizujące słowa- Panu Dyrektorowi- bardzo,bardzo podziękowała autorka obrazów.
                                      
                     

    Mediom- bardzo,bardzo dziękuję...a tu p. Aurelia z Q4 otwarcie mojej wystawy dokumentuje...

    Włocławek- Plac Wolności- pięknymi dywanami kwiatowymi przechodniów czaruje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz