wtorek, 12 stycznia 2016

Mój udział w wystawie poplenerowej .... 2015

     Jak już wspominałam, przełom roku 2015 x 2016 dotyczył również wielu aspektów życia kulturalnego i artystycznego. Poza Trienale, brałam wcześniej udział w poplenerowej wystawie zbiorowej Wło - Artu, która miała miejsce w Sali Kameralnej MBP we Włocławku.
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, na wystawę cztery obrazy dałam - jednak na wernisażu się nie pokazałam, gdyż nad swoimi emocjami jeszcze nie panowałam.
     Uczestniczyłam natomiast, w nieco późniejszym czasie, w spotkaniu ,, Opłatkowym " naszego Stowarzyszenia, które w Sali Kameralnej się odbywało. Były wspomnienia z tegorocznych plenerów i podziwianie plenerowego dorobku twórczego na wystawie w tej sali prezentowanego. Przy tej okazji zdjęć kilka na tle swoich obrazów zrobiłam i w ten sposób siebie na tej wystawie utrwaliłam.
     Nie sposób było uniknąć moich smutnych przeżyć .... i braku Radka (męża mojego ), bowiem to ja Koleżankom i Kolegom z Wło - Artu serdecznie za udział w uroczystościach pogrzebowych podziękowałam i nalewką - w wykonaniu mojego męża - wszystkich poczęstowałam.
      Niżej zamieszczam kilka zdjęć z tego spotkania, wśród których można zobaczyć moje obrazy prezentowane na tej poplenerowej wystawie zbiorowej. 


                                              






Lato 2015 roku było pracowite, no i w plenery obfite. Tym razem aż w 5 plenerach uczestniczyłam i wiele obrazów ,, stworzyłam ". Znaczną ich część rodzinie i najbliższym przekazałam i w ten sposób za udział w naszych smutnych uroczystościach podziękowałam .                                                                                   Niżej - jeszcze kilka obrazów z tegorocznych plenerów pokazuję i za oglądanie bardzo Państwu dziękuję.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz