środa, 22 lutego 2017

Marynarzem chciałam być ....

       Moje morskie klimaty, to ciąg wspomnień ..... Już od dziecka, moje marzenia dotyczyły morza - nawet chciałam zostać marynarzem. Wielokrotnie, patrząc w niebo, wyobrażałam sobie, że " pływam " wśród chmur i podziwiam piękno otaczającego świata....
      Może, to już w dzieciństwie narodziła się chęć mojego pielgrzymowania i zwiedzania
różnych krajów oraz różnych stron świata .... Jeśli tak było, to częściowo, to się ziściło ....
Teraz już nie wybieram się w dalekie podróże .... zdrowie już nie to i lata tak szybko lecą.
      Myślę, że to, co w czasie mojego" pielgrzymowania po świecie i sztuce " zobaczyłam,       na zdjęciach i obrazach utrwaliłam - czas teraz trochę powspominać ...... Zapraszam .....
   





                                    Zdjęcia przedstawione wyżej, nad Bałtykiem były wykonane.

                                    Na tym zdjęciu promem do Grecji zmierzamy -a w tle Albania.

         Tutaj uroczy "zakątek" Walencji - Oliva. O poranku pławiłam się w Morzu Śródziemnym .....
  Kąpiel w Morzu Martwym była niesamowita - o zatonięciu mowy nie było - zasolenie na to nie pozwoliło.
W Morzu Czerwonym podziwiałam Akwarium Morskie, uroki Adriatyku, Morza Czarnego i Kaspijskiego też poznałam ..... można by jeszcze trochę powspominać ..... ale inne zajęcia mam jeszcze zaplanowane.
W następnym poście mojego blogu przedstawię obrazy - moje morskie klimaty, na które już zapraszam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz