sobota, 25 lutego 2017

MORSKIE IMPRESJE W MOICH OBRAZACH

          Zgodnie z tym co zapowiedziałam, słowa dotrzymuje. Tematyka " morska " wciąż mnie fascynuje i dlatego na moich zdjęciach oraz obrazach jest często ujmowana. Niżej pokażę kilka  obrazów, które na plenerach  malowałam, gdy nad naszym Bałtykiem przebywałam.
Pozostałe obrazy sukcesywnie powstawały gdy z kolejnych podróży wracałam - zapamiętane w mojej wyobraźni obrazy na płótno przelewałam i w ten sposób piękno świata utrwalałam.
          Z pewnością nie wszystkie tu zamieszczę, bo zbyt dużą zajęły by powierzchnię. 
                                                              
                                                                           

















 
                                                                                                                                                                                       

2 komentarze:

  1. Przepiękne, jak zwykle. Zazdroszczę talentu malarskiego.Aż chciałoby się zobaczyć podobny widok na żywo. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Marlenko za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń