sobota, 11 lutego 2017

OLIGO - XII Koncert Wielu Serc


                              

     Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Dorosłym z Niepełnosprawnością Intelektualną OLIGO zorganizowało XII Koncert Wielu Serc w Centrum Kultury Browar B., przy ul. Lęgskiej 28 we Włocławku, który odbył się 27.01.2017r.      Wśród zaproszonych gości, ja również w tym wyjątkowym wydarzeniu uczestniczyłam . W programie tej uroczystości pokazano foto-działalność Stowarzyszenia w roku 2016, odbyło się przedstawienie " Brzydkie kaczątko" oraz " Rzepka"- przygotowane w ramach zajęć teatralnych. Odbyło się wręczenie statuetek i podziękowań dla Sponsorów i Osób Współpracujących. Odbyła się też licytacja obrazów, książek, koszulki oraz piłki z podpisami sportowców z Anwilu oraz innych przedmiotów przekazanych przez Przyjaciół Stowarzyszenia OLIGO. Na uwagę zasługuje też loteria obrazów malowanych na plenerach pod kierunkiem Artystów z Wło- Artu i przedmiotów wykonanych przez podopiecznych Stowarzyszenia OLIGO. 
     Na podkreślenie zasługuje oprawa muzyczna imprezy i zaangażowanie oraz wiedza z zakresu Oligofrenopedagogiki Pana Prowadzącego - z Centrum Kultury Browar B. 
      Wielkie brawa należą się wszystkim Aktorom - Uczestnikom OLIGO, ich Opiekunom i Dyrekcji !!!!!! KONCERT WIELU SERC zakończył się owacjami na stojąco..... BRAWO.
         ..... a to co udało mi się po amatorsku " uchwycić "- uchwyciłam i   kilkanaście fotek niżej zamieściłam ..... zapraszam !!!!








Rzepka
          


                                                                    Licytacja
                                     




             ..... a to, licytowany mój obraz pt." Morska impresja " - jestem usatysfakcjonowana z uzyskanej kwoty i nowej właścicielki - Pani Poseł,której                                 dziękuję i serdecznie gratuluję !!!!!!!!!!  


                                                             "  Morska impresja "
                     

     - były podziękowania, statuetki i dyplomy ... były owacje na stojąco, no 
     i " poczęstunek " - kawa i słodkości .... dla wszystkich Gości ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz