środa, 12 marca 2014

Dobry nauczyciel

...podobno byłam dobrą a nawet bardzo dobrą nauczycielką... lecz nie o mnie
   tym razem.
Otóż, komputer- laptop dla seniora, to też wielka sztuka- no i nauka.
Obsługa i korzystanie z tego dobrodziejstwa jest do zaakceptowania.
Ale budowanie bloga urozmaiconego zdjęciami i obrazami to już trudniejsze
zadanie. 
Trafiłam jednak, na jeszcze jednego nauczyciela- jest to MEL-A.
Imienia i nazwiska nie wyjawiłam- tylko wymyślonym przeze mnie pseudonimem przedstawiłam.
Mel-a są to trzy pierwsze i ostatnia litera nazwiska mojej koleżanki malarki
oraz literatki i fotoreporterki.
  W podzięce jej wpis do mojej księgi pamiątkowej zacytuję i tak się
koleżance zrewanżuję.

"Położę się na tulipanach
głowę złożę przed niebem,
by uchyliło mi łaski Bożej
i wylało olej Pana
w życie mojego serca.

   Otulę się makami.

   Oczy nacieszę nasturcjami.
   Ważne jest w życiu
   to co między nami ludźmi  
   istnieje i rozlewa się miłością 
   na trwałe w naszych wspomnieniach."

 Ten wiersz powstał pod wpływem Twoich ,Irenko, pięknych obrazów- co
skomentowała- autorka wiersza powyższego- Krystyna Melita.
           

                               Tulipany

                               Nasturcje

                                          Tulipany


                                           Tulipany


                                            Maki

2 komentarze:

  1. Dziewczyny, jakie Wy kolorowe, soczyste, w malarstwie i słowie. Wielkie gratulacje, ja przy Was szara myszka, podobnie jak szary jest mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za miłe słowa Bożenko...i zapamiętaj- Twój blog jest też kolorowy- bo piszesz
      swoje książki- barwnie i kolorowo. Pozdrawiam .Ir.P.

      Usuń