niedziela, 23 marca 2014

Folder- czy może albumowe wydanie ?...


    Jeszcze kilka miesięcy temu, propozycja wydania albumu- albo skromniej folderu, z moimi obrazami, zmierzała szybko do celu.
Mam przygotowaną płytkę gotową do druku, również próbny egzemplarz
otrzymałam.
Innego jednak wyboru z konieczności dokonałam- ponieważ zdrowie ratować
musiałam. Moje priorytety w związku z tym się zmieniły no i sponsorowanie
też uległo zmianie.
W związku z powyższym, wydanie albumu w czasie się przesunęło.
Może kiedyś, może ktoś lub coś, zadecyduje i przygotowany album wydrukuje.
... A tymczasem wewnętrzną stronę okładki planowanego folderu- albumu
zaprezentuję...


                         Wzajemne podziękowania


                        Wybrane wpisy z mojej księgi pamiątkowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz