czwartek, 6 marca 2014

KOBIETA W SZTUCE

Zbliża się tradycyjny DZIEŃ KOBIET. Z tej okazji WŁO-ART przygotowuje


wystawę zbiorową, która odbędzie się 7 marca o 17-ej w Starej Remizie.
  
-Mam dużo obrazów z tej dziedziny.Zastanawiam się,które wybrać:
...może malarstwo w projektach ubiorów nowoczesnych?
...albo akty kobiece (mam kilka)...
...a może portrety?

Decyzję podjęłam- wybieram kopie a dokładniej obrazy inspirowane
twórczością P.Picassa oraz A.Muchy i T.Łempickiej.
Są to:

Autoportret w zielonym bugatti-T. Łempicka
Słomkowy kapelusz-T. Łempicka
Jacqueline- P. Picasso
Marie-The'rese Walter-P. Picasso
Z cyklu Flory 1-A. Mucha
Z cyklu Flory 2- A.Mucha

Wybór ten ma na celu podkreślenie rangi tej tematyki, którą zajmowali się od wieków wielcy malarze
w tym również cytowani wyżej.
-A przy okazji zwiedzania wystawy WSZYSTKIM PANIOM - dużo, dużo zdrowia no i słońca bez końca. Wiele, wiele radości no i miłości...życzy Ir-a



















2 komentarze:

  1. Dumna jestem z Ciebie, że tak sobie poradziłaś z kolejnymi publikacjami. Gratulacje. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam trochę problemów z,,importowaniem" obrazów i ich rozmieszczeniem, ale dzięki Twojej
      telefonicznej instrukcji sobie poradziłam...
      Dziękuję i pozdrawiam. Ir-a

      Usuń